Brev:
Støtte på benene, 6 mdr.
2. februar 2007
Alder:
6 mdr.
Støtte på benene, 6 mdr.
Hej Helen
Hvornår er det meningen, at babyer kan støtte på benene/stå på lårene af en voksen (og selvfølgelig stadig blive holdt)?
Min pige på 6 måneder kan i hvert fald ikke.. Det virker til at undre nogle i min omgangskreds lidt (deres datter kunne vist da hun var 4 mdr og ville ikke andet).
Med venlig hilsen
Anja