Brev:
Stor dreng
2. februar 2007
Alder:
3 mdr.
Stor dreng
Hej Helen
Så har jeg igen brug for dig. Som vi tidligere har skrevet har vi en stor dejlig dreng. Han vejede 4300 g ved fødslen. Han har idag fået sin 3 mdr. vaccination og ved den lejlighed blev han vejet. Han vejer nu ca 8 kg og er ca 66-67 cm lang.
Han er udelukkende ernæret med MME Nutramigen og spiser ca 1000 ml i døgnet.
Han er en glad, meget opmærksom dreng med temperament og udvikler sig fint. Pga. hans størrelse og en go' hårpragt tror folk ofte at han er meget ældre.
Jeg har hele tiden været "stolt" af, at have en dejlig stor dreng, men tænker nu om jeg bør være bekymret over hans størrelse og hans vægtøgning? Han har jo nærmest fordoblet sin vægt på blot 3 måneder.
Mange hilsner
Merete