Brev:
Påklædning - 5 mdr.
5. februar 2007
Alder:
5 mdr.
Påklædning - 5 mdr.
Hej
Jeg har et spørgsmål som måske er dumt. Jeg er altid i tvivl hvor meget tøj skal min datter have på når hun sover. Temperaturen i soveværelset er omkring 19.5 gr. og hun har en almindelig fiberdyne. Hvad med hvis hun sover i sovepose?
Kan hun have en tynd bomuldhue på så hun ikke vender ørerne i den forkerte retning?
Mange, mange tak for hjælpen.
Sonja