Brev:
Sove ude og feber
6. februar 2007
Alder:
14 mdr.
Sove ude og feber
Hej
Jeg er lidt i tvivl om hvad "reglerne" er for at sove ude når de små har feber.
Min datter har flere gange haft lidt feber (38 grader) og jeg er i tvivl om jeg så skal lægge hende ud at sove. Hun sover allerbedst om dagen når hun ligger ude, så indtil videre har jeg lagt hende ud. Selvfølgelig i læ og ikke når det har været regn/sne og blæst. Men er det en god ide??
Med venlig hilsen
Dorte