Svar: Sove ude og feber
6. februar 2007
Alder:
14 mdr.
Kære Dorte
Jeg synes ikke at børn skal sove ude, når de har feber!
Når børn er syge, skal man holde ekstra øje med dem og når de har feber og har det varmt, så skal de afklædes og når de får kulderystelser, så skal de puttes med et bomuldstæppe, et dynebetræk eller lignende.
Så i stedet for at sove ude må du istedet putte hende indendøre og så må du åbne vinduet på klem, så der er frisk luft og køligt i rummet hvor hun sover.
Rigtig god bedring med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske