Brev:
Hvordan øger jeg min mælkemængde?
21. december 2003
Alder:
1 mdr.
Hvordan øger jeg min mælkemængde?
Jeg har en søn på 4½ uge som jeg hidtil har ammet uden problemer. Han spiser ca. hver 3-4 time og det er gået fint, men nu er det som om, at jeg er begyndt at mangle mælk. Især om aftenen er det som om, at jeg skal amme hele tiden og brysterne er bare bløde og virke tømte. Hvordan kan jeg øge min mælkemængde?