Brev:
Afføring af modermælkserstatning
8. februar 2007
Alder:
2 mdr.
Afføring af modermælkserstatning
Hej
Jeg har endelig besluttet, at Victoria udelukkende skal have mme (Nan). Før i tiden supplerede jeg modermælk med mme fra karton, men nu blander jeg pulver - jeg kan smage, at det er meget sødere, men hun har intet imod det ;-)
Jeg har fra min sundhedsplejerske fået at vide, at jeg skal være opmærksom på hendes afføring - det må efter sigende ikke være for "knotten" - men hvad betyder det??
Hendes afføring er blevet meget mere fast og er grønt (nogle gange er der også små hvide klumper i det), hvor det før var meget tyndt og remouladegult. Ydermere kan jeg tydelig se på hende, at det er sværere for hende at komme af med det, for hver gang trækker hun benene helt op til maven....
Lyder det normalt eller er der noget som jeg skal være opmærksom på?
Hilsen
Renata