Brev:
Børstning af huden
9. februar 2007
Alder:
9 mdr.
Børstning af huden
Hej Helen
Jeg havde besøg af min egen sundhedsplejerske forleden, og da jeg fortalte hende at min lille søn på snart 9 mdr havde meget svært ved at falde i søvn om aftenen og at det mange gange tog omkring en time til halvanden for at få ham til at falde i søvn, foreslog hun mig at en fysioterapeut kiggede på ham og evt børstning af huden kunne få ham til at falde mere til ro om aftenen...
Når han kommer i seng ligger han meget uroligt og jeg er inde ved ham hvert 5 min indtil han sover, hvis jeg da ikke blir derinde indtil han sover.. Han ligger og vender og drejer sig og ligger skiftevis på maven og tværs over sin tremmeseng selvom han er træt.. det virker meget på mig som om at han har en indre uro, selvom han er træt..
I løbet af natten ligger han også meget uroligt og jeg er oppe ved ham mellem 5 til 10 gange for at gi ham sutten eller vende ham rundt... hva har du af erfaringer med børstning af kroppen.. skulle det kunne gi ham mere ro om aftenen?
Venlig hilsen
Lillemor