Brev:
Søvnmængde 13 mdr.
10. februar 2007
Alder:
13 mdr.
Søvnmængde 13 mdr.
Hej Helen
Vores skønne datter leger, griner, går, løber og stortrives i det hele taget. Hun er begyndt at snakke og går rigtig flot. Hun er glad for sin dagplejemor og vi har i det hele taget bygget et rigtig godt voksennetværk op omkring hende. Dog har hendes sovevaner ændret sig på det seneste:
Hun plejer ar sove fra 19.00 - 07.00 om natten og ca. 2 timer til middag. Det har været et mønster, som har passet alle fint, da vi har fået noget voksentid om aftenen og vores datter ikke blev fuldstændig overtræt og pyldret. Nu er hun imidlertid begyndt at stå op mellem kl. 5.30 og 6.00. Hun kommer stadig i seng til samme tid om aftenen og falder altid i søvn indenfor 15 minutter. Hun når dog at blive pyldret inden kl. 12.00, hvor hun kommer ud at sove til middag.
Vi synes ikke rigtig at noget har ændret sig i hendes liv, hun har gået i et stykke tid og det gode humør har hun altid haft. Der sker heller ikke noget nyt i dagplejen, så det kan heller ikke være årsag. Hun er forkølet for tiden og har hostet en del. Vi kan høre, at hun hoster meget, når hun rejser sig op i sengen. Dog kan vi ikke få hende til at sove igen, når først klokken passerer 5 om morgenen. Er det på tide at ændre på hendes sovevaner? Har hun måske brug for mindre søvn?
Mange hilsener
Isabellas mor