Brev:
Negle
23. december 2003
Alder:
1 mdr.
Negle
Er det rigtigt at man ikke må gøre noget ved lange negle hos spædbørn? Jeg har en søn på 5 uger og hans negle er meget skarpe, hvilket resulterer i at han ligger og river sig selv i ansigtet (mest omk øjnene) og han river også mig på brysterne når jeg ammer. Jeg har "nulret" neglene med vaseline (fik jeg at vide man skulle på sygehuset) men jeg synes ikke det hjælper spor.
Hvad kan jeg gøre?