Brev:
3 måltider
12. februar 2007
Alder:
5 mdr.
3 måltider
Hej Helen
Først vil jeg sige mange tak for dit svar omk. søvnrytme om dagen. Vi har prøvet at ændre det og i nat sov han igennem for første gang. Dejligt, så tak skal du have.
Nu vil jeg spørger dig, om han kan begynde på et 3 måltid?
Han får flaske
Kl. 6.00 flaske ca 150ml
kl 9.00 flaske ca 130 ml
kl 11.45 grød med frugtmos som han spiser godt af.
kl. 15-15.30 flaske
kl. 17-17.30 mos med kartofler, med enten gulerødder, ærter, blomkål .+ frugtmos.
kl. 19.00 flaske.
kl.23.00 flaske. vælling
en flaske evt. til nat.
Det er lidt forskellig, hvor meget han spiser når han får flasken, men når han får vælling spiser han mest ca 200ml. Det er lidt forskellig hvor meget han spiser af grønsagsmosen, men har læst et andet svar i din brevkasse at man kan prøve uden kartofler, så det vil jeg prøve om det går bedre.
Kan jeg begynde med et 3 måltid, hvis jeg kan hvornår og hvad skal det være. Vi har kørt med 2 måltider ca 1 1/2 mdr.
Hvornår må han begynde og spise lidt af et stykke brød eller lignende?
Han får vand i et glas løbende gennem dagen.
Håber du kan hjælpe mig.
Venlig hilsen
Britta