Brev:
Utilfredshed
12. februar 2007
Alder:
8 mdr.
Utilfredshed
Hej Helen
Ja, så kommer der lige lidt frustration fra min side.....
Jeg kan simpelthen ikke forstå at min datter skal være så sur og utilfreds. Hun er 8 1/2 mdr. og møver sig frem ved at trække sig i armene, kan ikke finde ud af at få knæene op endnu. Jeg ved godt at hun er i seperationsfasen nu og vil stort set helst kravle/møffe rundt på mig hele tiden, det er bare så frustrerende, at jeg stort set ikke kan få lavet andet end at være hos hende hele tiden. Der er jo 2 søskende som også skal have opmærksomhed.
Jeg formoder at det både er fordi hun er i den fase som hun er og så fordi hun gerne vil mere end hun egentlig kan....... hvor lang tid varer seperationsfasen? Sådan cirka altså ....
Jeg tror bare at jeg lige trængte til lidt luft. Tak fordi du er der så det kan lade sig gøre !!!
Mange hilsner
Millamusens mor