Brev:
Dagpleje eller vuggestue?
23. december 2003
Alder:
2 mdr.
Dagpleje eller vuggestue?
Jeg står i den situation at jeg skal vælge om vi vil have vores søn i vuggestue eller dagpleje.
Han er født 7 uger for tidligt, men har det helt fint og fejler ikke noget og har heller ikke gjort det.
Han er nu 7 uger gammel så jeg synes det er meget svært hvad man skal vælge og hvornår. Skal man oplyse at han er født for tidligt når man sender ansøgningsskemaet ind?