Brev:
Stop med amning - 12 mdr.
12. februar 2007
Alder:
12 mdr.
Stop med amning - 12 mdr.
Hej Helen,
Jeg har søgt på nettet efter gode råd til, hvordan man stopper sin amning, men har ikke haft den store succes med det.
Min datter får en lille aftenstår før hun skal sove som det eneste. Hun er sund og rask med en god appetit på den faste varieret føde - skønt!
Nu er tiden så kommet for, at aftenamningen også skal slutte og i denne forbindelse savner jeg nogle gode råd til, hvordan jeg gør det bedst muligt for mig selv og vores datter.
Jeg er ikke så urolig for hendes reaktion, jeg ved at hun de første par dage vil savne det, men derefter vil hun acceptere det. Det er mere mig selv og min krops reaktion jeg tænker på.
Jeg kender til kvinder der har fået brystbetændelse efter endt amning og den situation vil jeg jo helst undgå, så hvordan griber jeg det an?
På forhånd tak og med venlig hilsen
Camilla