Brev:
Vil ikke spise - 12 mdr.
12. februar 2007
Alder:
12 mdr.
Vil ikke spise  - 12 mdr.
Hej Helen
Vores dreng på 1 år vil ikke rigtig spise mad som vi får eller rettere vil faktisk kun ha yoghurt hvis han skal bestemme...
Kan til tider klemme lidt fuldkornsgrød i ham, men ikke med hans gode vilje.... og rugbrød er heller ikke noget hit... han vejer 9,4 kg og måler 77 cm. Har været en del syg de sidste 4 mdr. med astma og fik for 14 dage siden konstateret rs virus...
Han er i dagpleje hvor han spiser for det meste;o)
Har du nogen ideer til hvad vi skal gøre??
Hilsen Rikke