Brev:
Flyvetur - 6 mdr.
14. februar 2007
Alder:
6 mdr.
Flyvetur - 6 mdr.
Kære Helen
Ja jeg skriver nogle gange i denne tid, men vi har ikke haft sundhedsplejerske siden november så .... Men dejlig vi så kan skrive til dig.
Mit spørgsmål er vi skal til Norge med fly. Vi skal kun flyve 1 1/2 time fra billund til Oslo så det er ikke så langt. Vi har Sebastian på næsten 6 mdr, som selvfølgelig skal med. Vi bor på Sydfyn så vi har noget transport tid i bil også ca. to timer.
Jeg bliver helt nervøs ved tanken om turen.
Det jeg vil høre om er, om det gør noget at han kun får flaske til middag vi skal flyve kl. 13.00. hvis han får flasken inden vi skal flyve og måske vand i flyveren. Er det i orden.
Jeg kan give ham grød inden vi køre om morgen kl. 8.30 og give ham mos, når vi er kommet til Norge om aften.
Er der noget jeg skal være obs på ved en flyve tur med en dreng på 6 mdr.
Hilsen Britta