Brev:
Sker der noget omkring 4 måneder?
14. februar 2007
Alder:
4 mdr.
Sker der noget omkring 4 måneder?
Kære Helen
Mange tak for dit svar på mit sidste spørgsmål. Jeg skulle vist bare beroliges, at han var helt normal :-)
Nu synes jeg imidlertid, at han den seneste uge har været kropumulig. Sover maks. en time ad gangen, græder når han skal ud, græder når han skal ind, når han ikke får bryst hurtigt nok osv. Han virker bare generelt rigtig sur og ikke særlig veltilpas. Han spiser nærmest hveranden time hele dagen - dog sover han pænt om natten fra 19 til 4 - og igen til ved 6 tiden.
Har overvejet om han skal til at have noget mad - omvendt, så ville han vel melde sig noget mere om natten, hvis der ikke var nok mælk til ham.
Jeg synes også de andre i min mødregruppe klager lidt for tiden, så mit spørgsmål er egentlig bare, om der sker et eller andet, når de er 4 måneder? Hvornår kan jeg forvente det går over, tror du? Det er hårdt at have sådan en sur en, der sover så kort tid af gangen. :-)
Jeg skal lige sige, at jeg tror altså ikke han fejler noget - man kan godt lokke smil ud af ham, hvis man lige finder på det helt rigtige.
På forhånd mange tak,
En mor der savner sin glade dreng