Brev:
Brug af autostol
27. december 2003
Alder:
1 mdr.
Brug af autostol
Jeg har fået at vide, at det er bedst hvis man ikke lader sit barn sidde længere end 20 min af gangen i en autostol, derefter skal man holde pause.
Men hvor lang tid skal de pauser være på? Og hvornår er barnet gammelt nok til at sidde længere tid af gangen i autostolen?
Min søn er et par uger og vi har familie i jylland og bor selv på sjælland, men det kan jo godt blive en meget lang tur med pauser hver 20 min.)
Den autostol vi har er beregnet fra 0-10kg, men den kan ikke lægges ned, han sidder nærmest vandret, bør jeg anskaffe mig en anden?
Med venlig hilsen
Kristine