Brev:
Manglende efteraben
14. februar 2007
Alder:
7 mdr.
Manglende efteraben
Hej Helen
Tak for dine gode råd forleden dag - jeg glemte lige at spørge om en enkelt ting, trods den lange mail :o)
Jeg har lagt mærke til, at når vi har haft sundhedsplejerske, så rækker hun altid tungen ud til Amalie og venter på at Amalie gør det samme. Det sker bare ikke. Når jeg er i mødregruppe, kan de andre også ofte få deres børn til at række tunge, hvis de gør - og det kan jeg ikke med Amalie. Jeg prøver ofte.
Skal jeg være bekymret over det? Det er muligvis et ret underligt spørgsmål, men jeg har jo hørt så meget om, at børn lærer ved at efterabe andre. Og det virker altså ikke lige som om, der foregår så meget efteraben herhjemme.
Ellers er der jo strålende kontakt med hende og hun smiler, griner, pludrer m.m. Hun vinker dog ikke, og klappe klappe kage er heller ikke begyndt at give helt mening for hende endnu.
Mange hilsener
Amalies Mor