Brev:
Mad - hvad skal vi gøre?
15. februar 2007
Alder:
10 mdr.
Mad - hvad skal vi gøre?
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang vores datter på 10 mdr. Hun har aldrig været god til at spise. Da hun udelukket levede af mme spiste hun højst 150ml ad gangen, og så var vi heldige, normalt spiste hun 120 ml. Så der skulle mange flasker til.
Nu hvor hun er 10 mdr får hun fast føde det som vi spiser, brød, grønsager, ris, pasta osv, men hun spiser ikke ret meget af det. Hun bliver stjerne tosset, og ødelægger appetitten for os andre, hvis vi bliver ved med at prøve. Hun får stadig mme ca. 5 gange om dagen, og vi er oppe 1 gang om natten for at gi hende mme (hun drikker det hele). Vi har prøvet med forskellige grøde, men det vil hun slet ikke have.
Hvad kan vi gøre?
Med venlig hilsen
Pia