Brev:
Af med sutten - 3 år
27. december 2003
Alder:
3 år
Af med sutten - 3 år
Vi har taget sutten fra vores søn på 3 år, men han reagerer meget volsomt, han græder det meste af natten, og er frygtelig ulykkelig, vi trænger alle til en hel nats søvn.
Jeg håber du har et råd til, hvordan vi takler det. På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Eva