Brev:
Ammestop ved 8 mdr
28. december 2003
Alder:
8 mdr.
Ammestop ved 8 mdr
Da jeg om en måneds tid skal til at starte på arbejde igen og har skiftende vagter, ønsker jeg at stoppe med at amme min søn på 8 måneder.
Problemet er bare, at han ikke rigtig gider at spise skemad, han spiser 1 måltid om dagen og nogle gange 1 om aftenen. Min største frygt er, at han vil skrige af sult i vuggestuen og når han er alene hjemme med far.
Hvordan kan jeg bedst muligt vende ham fra brystet?
Christina