Brev:
Vægt og mål
18. februar 2007
Alder:
6 mdr.
Vægt og mål
Kære Helen
Har lige et spørgsmål angående at Oliver stadig vokser helt vildt! Han vejede 4474 gram og målte 54 cm ved fødslen i 38+5.
Han vejede for to uger siden 10,6 og målte 700 gram. En vægtforøgelse på 700 gram på 3 uger da han der blev vejet v åbent hus hos sp. Nu har vi lige vejet ham og målt ham igen- 11,3 og 77 cm. Vores mål osv har indtil videre været ret nøjagtige!
Mit spørgsmål er så nu - hvornår skal den lille stoppe med at blive så hurtigt stor?!
I følge læge og sp vil han omkring et år veje 13-14 kilo, men det kræver da bestemt at han stopper nu?! Det jo ikke fordi jeg syns han spiser særlig meget.. hva så??
Han er meget aktiv, møffer og ruller rundt på gulvet. Følger gerne efter os når vi går rundt - tror ikke det varer længe før han kravler idet han allerede kommer op på knæ nogle gange!!
Vi har altid aktiveret ham meget da jeg ville bevise det modsatte af alles "sjove" kommentarer "han bliver en lille prop der sent går osv.. bla bla" Og så har han skævt kranie og har derfor altid ligget meget på maven!
Stort kram fra Oliver´s mor- IGEN!:o)