Brev:
Mad, amning og søvn - 6 mdr.
19. februar 2007
Alder:
6 mdr.
Mad, amning og søvn - 6 mdr.
Jeg vil gerne amme min datter til hun bliver 11-12 mdr., men det sker tit, at hun nægter at tage brystet og græder når jeg tilbyder det.
Hendes madplan ser således ud:
Hun står op ved 6-7 tiden og får bryst.
Sover hurtigt igen
Ca.kl.9-10 bryst
Ca kl.12 grød med frugtmos
Fra 12_ 13.30 sover
Ca 14.30-15 tilbyder jeg bryst flere gange men hun vil ikke have det. Det ender med at hun får grøntsagsmos ved 16-tiden.
16-17.30-18 sover
Bryst
Flere gange sover hun igen ved 20-tiden ca.45 min
Når hun vågner tilbyder jeg bryst men flere gange vil hun ikke have det.
Går i seng ved 22-23 tiden.
Hun får vælling inden.
Først er jeg bange for at hun ikke får mælk nok.
Andet er jeg bange for at snart vil hun ikke have bryst mere
Tredje: Hvordan kan jeg ændre hendes sovevaner. Jeg vil gerne have at hun sover senest kl.21.
Mange tak for hjælpen,
Sonja