Brev:
Snart 1 år og forvirret
20. februar 2007
Alder:
12 mdr.
Snart 1 år og forvirret
Hej Helen
Så er min dreng ved at være 1 år, om 1 uge (som tiden dog flyver). Han er sund og rask, men er begyndt den sidste uges tid at udvise et værre temperament.
Han virker forvirret. Rækker ud efter mælken, når han så får den bliver den kylet på gulvet, og drengen stikker i et hyl. Sådan fortsætter det hele dagen, vil have noget, får det, smider det væk og bliver gal. Det samme gælder os (mor og far). Vil først have far, så mor, så far..... Han bliver også utrolig hurtigt ked af det, græder med efterfølgende hikke, uden nogen grund (efter vores mening).
Det ligner ikke vores glade, dejlige dreng. I vuggestuen siger de at de godt kan reagere omkring 1 års-alderen. Er der noget i det?
Vi ved godt det sandsynligvis bare er en periode, men er jo ret nysgerrige efter gode råd der kan gøre hans hverdag lidt nemmere, og også vores. Er der en forklaring på hans adfærdsændring?
Med venlig hilsen
Malene