Brev:
Hormoner pige 4 1/2 år
21. februar 2007
Alder:
4 år, 6 mdr.
Hormoner pige 4 1/2 år
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål ang. min datter der bliver 5 år i juni.
Hun har små "bryster" er ikke som sådan tyk men heller ikke tynd, hun vejer ca. 20 kg. Hun har også en meget gennemtrængende duft, selv når hun lige har fået vasket hår, så går der ikke længe før man kan "dufte" hende igen. Det er på ingen måde en grim duft og sådan er det nok.
Kom bare lige til at tænke på om det kan have noget med for mange hormoner i kroppen........ Har du mon nogle tanker på det område ???
Med venlig hilsen
Katinka´s mor