Brev:
Hvad og hvor meget forstår en 9 mdr?
21. februar 2007
Alder:
9 mdr.
Hvad og hvor meget forstår en 9 mdr?
Lige et spg. mere fra mig:
Min søn vil i badekarret rigtig gerne gribe fat i kanten og forsøge at rejse sig - det er ikke videre en god situation, så jeg sætter ham ned med et "nej, det må du ikke" - i en venlig men bestemt tone - efter et par gange brokker han sig ikke, men forsøger alligevel og accepterer så bare at jeg sætter ham ned.
Kan jeg opdrage på en lille gut som ham og i så fald i hvilket omfang. Synes det er svært at vurdere hvad han forstår og "tager ind" - udover måske et "nej" og så kropssprog, som nok er det der taler mest til ham.
Han er nu meget "velopdragen", men det er nu rart at vide, nu hvor han begynder at kunne komme mere omkring og er lidt af en pille-rode-rage-type ;) - hvordan man kan stoppe en uhensigtsmæssig adfærd.
Det var bare det.
Med venlig hilsen
Nete