Brev:
Brækket krageben?
22. februar 2007
Alder:
6 mdr.
Brækket krageben?
Kære Helen
Jeg skriver fordi jeg lige har haft besøg af sundhedsplejersken det er en ny en, men virker rigtig god og erfaren.
Men hun sagde, at hun kunne mærke at min dreng på 6 mdr. har haft brækket hans højre krageben ved fødslen. Kan det være rigtig?
Det blev jeg meget overrasket over at høre, da ingen har omtalt det før. Hverken lægerne eller de tidligere sundhedspl. Jeg har skifte sundhedspl. pga kommunen samlægning.
Hun sagde at det var ikke noget som gjorde noget og der skulle ikke gøres noget ved det.
Jeg er noget forvirret, skal han ses af en læge eller kan han godt leve med det, jeg tænker på om det går ondt, når han vokser
Håber du berolige mig
Venlig hilsen Britta