Brev:
Fryseegnet mos
22. februar 2007
Alder:
4 mdr.
Fryseegnet mos
Hej igen
Jeg har lige nogle spørgsmål til fødevarer, som jeg håber du kan hjælpe med:
- kan bananmos fryses?
- er rismel og fuldkornsrismel det samme?
- hvis ikke må 3. mdr. baby få fuldkornsrismelsgrød?
- findes der noget sted, hvor man kan se hvilke fødevarer (mos mv.) der er fryseegnede? Jeg kan fx ikke forestille mig avokadomos kan fryses?
Tak for en fantastisk hjælp til en førstegangsmor indtil videre
Nicolajs mor