Brev:
Er Nan Ha 1 syrnet?
22. februar 2007
Alder:
1 mdr.
Er Nan Ha 1 syrnet?
Hej Helen
Tak for dit tidligere svar. Vi har nu prøvet faktisk alt hvad du anbefalede i dit svar, og har stadig store problemer med vores dejlige dreng.
Først mme: Vi prøvede at skifte den grønne allomin ud med nan ha 1 (så han kun fik nan ha 1), det resulterede i at han fik grøn/grå afføring og fik rigtig meget luft i maven, så det blev han ikke mere rolig af tvært imod. Så prøvede vi at give både nan ha 1 og grøn allomin, det har heller ingen effekt. Er nan ha 1 syrnet ligesom den grønne allomin? Det mente min søster nemlig at den er.
Det vi så prøver nu, er den almindelige nan 1, og der venter vi så på resultatet over de næste par dage. Vil det eventuelt være en god idé at blande de to produkter? Altså almindelig nan 1 og grøn allomin?
Jeg har prøvet at finde svar på nestle´s hjemmeside og der står intet om deres mme.
Han er stadig meget urolig om aftenen, og vi har nu snart prøvet alt for at få ham til at falde til ro. Det er dog blevet bedre efter at vi har haft ham til kiropraktor 3 gange. Han har nu skubbet sin "tudetur" fra kl 17 til at det nu starter 19-20 tiden og stadig varer indtil 23-24 tiden. Jeg tænker om der kan være noget med tarmene eller noget der gør at han bare er urolig på den tid af dagen?
Vi har prøvet den bog du anbefalede "svøb dit barn" det har overhovedet ikke nogen effekt på ham, han virker nærmere som om han bliver mere urolig af det, og føler sig indespærret. Vi har prøvet at skærme ham fuldstændig af om aftenen så han ikke bliver overstimuleret, det bliver han også mere hys af. Vi har prøvet at gå rundt i hele huset med ham på armen, det virker i perioder, men vi kan ikke ligge ham fra os, hvis han endelig falder i søvn på armen, ikke engang selv om han er pakket ind i dynen mens han ligger på armen.
Vi har lige været til 5 ugers tjek og der var ikke noget unormalt iflg lægen.
Jeg har prøvet at give ham d-dråberne om morgenen og det giver ikke nogen anderledes effekt end hvis man giver ham dem om eftermiddagen. Jeg har også prøvet at læse den bog der hedder "god nat og sov godt", men den syntes jeg ikke man kan bruge til noget før han er 3 måneder gammel.
Hvad skal man snart gøre? Det er lidt svært bare at affinde sig med et svar der lyder "drengen har jo nok kolik".
Hvis du har flere forslag er jeg mere end villig til at prøve det af.
På forhånd tak
Karina