Brev:
Skemad - 7 mdr.
22. februar 2007
Alder:
7 mdr.
Skemad - 7 mdr.
Hej
Ja det er jo ikke mere end et par dage siden du sidst svarede på et af mine spørgsmål, men nu har jeg et spørgsmål igen :)
Jeg har afprøvet det med rugbrød og det er gået så godt, at min datter nu totalt nægter at spise skemaden!!
Hun er rigtig dygtig til at tygge og spilder faktisk ikke, men det er jo ikke de store mængder der kommer inden for dørene... men den skemad jeg har ved siden af, til at supplere med, vil hun ikke have.
Her til aften kogte jeg gulerod og blomkål, samt torskerogn og gav hende i små stykker, det var hun meget tilfreds med, men igen ikke de store mængder, det er lige som om hun bliver træt af at arbejde for det.
Til morgenmaden får hun normalt øllebrød, men det gad hun heller ikke rigtig og jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal tilbyde hende som alternativ.
Skal jeg acceptere at det er sådan hun vil have det for tiden og håbe på at mængderne øges? Skal jeg prøve at lade hende holde skeen selv? Vil det måske hjælpe på lysten til skemad ?
Venlig hilsen
Christina