Brev:
D-dråber og jerndråber?
23. februar 2007
Alder:
6 mdr.
D-dråber og jerndråber?
Kære Helen
Så har jeg brug for din hjælp endnu engang - denne gang vedr. d-dråber og jerndråber. Nicolai er blevet 6 måneder, og skal jo derfor have jerndråber. Han får Glycifer 30 mg/ml med abrikossmag og citrussmag om aftenen før sengetid. Vi starter med at give ham jerndråber og efterfølgende d-dråber fra Matas.
Har det nogen betydning, at vi giver ham dråberne lige efter hinanden, eller er det bedre at give det ene om morgenen og det andet om aftenen? Jeg har hørt, at den ene slags kan påvirke effekten på den anden. Kan det passe?
Tak for en super brevkasse, hvor man altid kan få et godt råd og hjælp hurtigt :-)
Camilla