Svar: D-dråber og jerndråber?
23. februar 2007
Alder:
6 mdr.
Kære Camilla
Jeg har ikke hørt at der skulle være problemer med at give jern og d-vitaminer samtidig, så jeg må desværre blive dig svar skyldig.
Man anbefaler normalt at jern ikke gives med mælkeprodukter fordi det hæmmer optagelsen, men ellers kender jeg ikke til restriktioner.
Nu ligger dit spørgsmål på siden, så hvis nogen ved andet, så kan jeg sende det videre, så vi bliver lidt klogere. Ellers vil jeg foreslå dig at spørge på apoteket. Her må farmakologen vide det.
Tak for dine pæne ord:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske