Brev:
Få ord - 14 mdr
23. februar 2007
Alder:
14 mdr.
Få ord - 14 mdr
Hej igen :-D
Bertram er nu 14,5 mdr - næsten.
Mig og min kæreste er blevet lidt bekymret for hans sproglige udvikling, vi synes ik kan siger så mange rigtige ord endnu.
Han kan sige 4-5 ord ca. HEJ, HOV, NEJ og JA... han siger iiiiiihhh eller eeeeeeejjjj når der er legetøj der driller....
er dette ik meget få ord?? han siger ingen dyrelyde eller mor og far....
Jeg læser bøger med ham hver dag med legetøj, dyr og mad... Han har ik den store interesse i at kigge på billederne, vil bare helst bladre i dem. Vi høre meget musik hver dag da han elsker musik og begynder at danse.
Han peger efter de ting han vil have og siger mmmm...
Jeg synes heller ik han forstår så meget... hvis jeg siger "hvor er mormor" eller "tag dyne" forstår/gør han intet.....?? - måske engentlig dette der bekymrer mig mest.
Han forstår da nogle ting og sikkert mere end jeg tror... men ikke sætninger...
Er han meget bagud eller hvad??
De ord han kan har har lært på en mdr ca.
Med venlig hilsen
Mille