Brev:
Jerndråber mm. til pige på 8 mdr.
24. februar 2007
Alder:
8 mdr.
Jerndråber mm. til pige på 8 mdr.
Hej Helen
Jeg er meget i tvivl om jeg skal give jerndråber til min datter på 8 mdr, og i så fald hvor mange.
Hun får ikke mange flasker i døgnet, så jeg er meget i tvivl. Også om hun skal have kalktilskud.
Hendes madplan ser således ud:
Tidlig morgen (mellem 5.30 - 6.30) 100 ml Nan1 (Hvis hun ikke vågner, får hun ingen flaske)
Morgen/ formiddag: Grød lavet på vand, sødmælk at drikke.
Middag: Grød lavet på vand og sødmælk at drikke.
Aften: Grøntsagsmos og nogle gange kartoffelmos og sødmælk at drikke.
Sen aften (mellem 20 og 21): 200 ml majsvælling.
Enkelte gange får hun en flaske (højst 100 ml Nan1) om eftermiddagen, alt efter hvornår hendes lure ligger.
Hun spiser ikke kød, da hun ikke vil have det. Heller ikke hjemmelavet havregrød. Så jeg er meget i tvivl om, hvor jeg kan putte mere Nan ind, da hun jo ikke får ret meget i løbet af dagen.
Håber du har nogle ideer.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Lene