Brev:
Min datter er begyndt at bide
29. december 2003
Alder:
3 år
Min datter er begyndt at bide
Hej
Jeg har en datter som bliver 3 år til Januar 2004. Hun har aldrig bidt før, men er nu begyndt på det her i december måned.
Hun er ved at blive kørt ind i børnehave og jeg vil høre om det kan være en (typisk) reaktion på det.
Vi er som forældre meget ked af det og prøver at tale med vores barn om det. Hun nikker og gentager det og fortæller os gang på gang at man "ikke må bide" og alligevel gør hun det lidt senere. Vi er bange for at hun pludselig også starter på det i børnehaven.
Har du et godt råd?
Hilsen
Haidi