Brev:
6 mdr. hvor meget frugtmos?
24. februar 2007
Alder:
6 mdr.
6 mdr. hvor meget frugtmos?
Hej Helen
Som skrevet tidligere er Ida ikke den mest madglade og hun foretrækker klart frugtmos. Hun får grød og mos 3 gange dagligt ialt ca 2 dl og ca. 1 dl frugtmos. Så kom jeg til at tænke på om hun mon får for meget frugtmos i forhold til grød og mos?
Med venligt hilsen
Sanne og Ida