Brev:
Mælk 9 mdr.
24. februar 2007
Alder:
9 mdr.
Mælk 9 mdr.
Kære Helen
Vi er netop vendt hjem fra en måneds ferie i Thailand. Et fantastisk sted at holde ferie med baby, da de er vilde med børn dernede. Under turen var det svært at få vores datter på nu 9 måneder til at spise ordentlig. Faktisk var størstedelen af hendes mad bryst eller mme... Nu er vi så hjemme igen og skal ligesom have en rytme igen.
Det går fint med at spise nu, men jeg er meget i tvivl om hvor meget mælk hun skal have. Det virker så drastisk at skifte fra nærmest flydende kost til alm. mad. Og hun virker også som om hun er tørstig og vil gerne have mme eller amme. Men hvor meget har hun behov for?
Hun er ikke så god til at drikke af en kop.. ihvertfald ikke så hun får en masse væske der.?
Jeg har ammet en del på turen (5 gange i døgnet cirka) - men nu er det meningen at jeg skal trappe ud...starter på arbejde om 10 dage og da far skal på barsel, mener han det er nemmest uden amning. Men hvor lang tid tager det at trappe ud? Prøver i disse dage at holde amning til aften, nat og morgen...
Hilsen Bodil