Svar: Vil pludselig ikke sove - 9 mdr.
24. februar 2007
Alder:
9 mdr.
Kære trætte mor
Jeg synes du skal få tjekket de ører, selvom du næsten ikke har tid og næsten ikke kan overskue det, nu hvor du også er startet på arbejde. Men mellemørebetændelse kan sagtens komme som 'lun fra en klar himmel' og man kan bare sige at når man laver boelprøve, når lægen kigger i ørerne osv. ja så får man sikkerhed for at der ikke er noget lige der - men det kan der altså sagtens være 2 timer efter:o)
Derudover tænker jeg at det også handler om hans alder og den motoriske udvikling han er igang med. Det giver en fysisk uro og gør at han øver sig både nat og dag. Samtidig så er du jo også begyndt at arbejde, han skal passes ude og der sker rigtig meget nyt for ham, som han drømmer om og som naturligvis også påvirker ham. På den måde så er det også en fase og en periode som han skal igennem, ligesom du tidligere har oplevet hos storebror.
Det skal nok gå. Knus herfra:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske