Brev:
Ny seng
25. februar 2007
Alder:
7 mdr.
Ny seng
Hej Helen
Julie er blevet er glad og stor pige på 7 måneder nu, og er efterhånden vokset ud af sin babyseng. Vi har derfor fået sat en Juno seng i stand til hende, og glædede os til at indvie den natten mellem torsdag og fredag.
Normalt sover hun igennem om natten, måske skal hun have sin sut en gang eller to, men sover ellers uden problemer fra kl. ca.19.30 til 7. Men men, men siden hun fik den nye seng, er hun vågent flere mange gange om natten, især mellem kl.24 og 4, og klynket og været lidt ked af det. Hun er ret nem at få til at falde til ro igen, men det kan ske med 15-20 min mellemrum at hun vågner.
Hun er glad når hun vågner om morgenen, og er en aktiv og smilende pige, spiser godt og sover fint i løbet af dagen. Er det fordi hun skal vænne sig til den nye seng og hvad kan vi i så fald gøre for at hjælpe det på vej?
Hun har selvfølgelig fået sin bamse og sutteklud i den nye seng, og vil også gerne falde i søvn i sengen om aftenen når vi putter hende, men så går det galt i løbet af natten..... :-
Det skal måske siges, at hun fik sin første tand for 14 dage siden uden at vi havde opdaget det førend den var "der".
Håber du kan hjælpe os lidt på vej, vi glæder os til at høre fra dig så vi kan få genopretten natteroen
Mange hilsner
Rikke & Julie