Brev:
Hvor meget skemad? - 5 mdr.
26. februar 2007
Alder:
5 mdr.
Hvor meget skemad? - 5 mdr.
Hej Helen
Lige spørgsmål til skemaden ang min 5 mdr dreng.
Han får risgrød til middag og er kun lige begyndt på lidt kartoffelmos til aften. Lige før sengetid får han vælling og igen en om natten, men desværre vågner han nu meget om natten og har gjort det i en tid.
Jeg har hørt meget om det der tigerspring! Er det noget du er inde i? Det passer meget godt på hvordan han er nu (3.tigerspring) og det har stået på i en måneds tid nu, hvor han har svært ved at sove og nu også vil ha mere mad om natten. I nat blev det til vælling kl 00 og nan2 kl 4 og igen nan2 her til morgen. Han småvågner hele tiden og skal ha sutten og så er der nogle gange hvor han vågner helt og åbentbart er sulten for han guffer det i sig.
Er det ikk lidt mærkeligt at han lige pludselig vil ha mere mad? Skal han op på flere portioner skemad om dagen? Kan aftenmosen hjælpe eller tror du bare det er en periode han er i:-)
Han tar gerne 3 lure om dagen er det for meget?
Hilsen Camilla