Brev:
Flytning - 3 mdr.
26. februar 2007
Alder:
3 mdr.
Flytning - 3 mdr.
Hej Helen
Min datter Victoria trives rigtig godt og hun er generelt en meget glad og livlig pige. På nuværende tidspunkt er hun 3 mdr og hun er meget langsomt begyndt at give udtryk for, at hun allerhelst gerne vil være hjemme hos mor og far i sine trygge omgivelser.
Min mand og jeg har købt hus, og vi skal flytte midt i april (på det tidspunkt er Victoria 4½ mdr). Allerede midt i marts begynder vi nok at pakke og fylde lejligheden med flyttekasser. Mit spørgsmål til dig er følgende:
Hvor meget opfatter Victoria til den tid - hvor meget vil hun blive påvirket af den stress som følger med en flytning?! Når vi er flyttet vil hun kunne mærke, at hun ikke er "hjemme"?
Hvad kan vi som forældre gøre for at gøre hele oplevelsen så behagelig for hende som muligt?
Jeg ser frem til at læse dine råd.
Hilsen Renata