Brev:
Tandbørstning - 7 mdr.
26. februar 2007
Alder:
7 mdr.
Tandbørstning - 7 mdr.
Kære Helen
Så er jeg lige på banen, med et enkelt eller to spørgsmål igen igen og igen-... hehe:o)
Oliver har fået to tænder i denne måned og de skal jo børstes, men det vist udelukkende en mening mor har - Oliver nægter simpelthen bare at åbne munden, læberne er limet sammen!
Jeg kunne et par dage få det til at lykkedes med at putte min finger ind for at han ikke kunne tygge sammen, men nu har han fundet tungen som redskab!!
Jeg havde virkelig ikke regnet med tandbørstning allerede skulle være en kamp!!
Jeg har prøvet børnetandpasta og min egen tandpasta uden held, det vist mere selve handlingen. Tror han er stædig og ikke syns han gider finde sig i det!!
Hjælp - hvad gør jeg - nogen gode råd??
Han blev forresten passet under hans oldefar´s bisættelse, de hentede ham mens han sad i bilen og efter lidt piv piv var det ingen problem-dejligt!! Slet ikke da alt det fine nye legetøj de havde købt til ham kom på bordet:)
Det var smadder dejligt da jeg a alle de kloge havde fået det jeg tar som kritik. De mente jeg pylrer for meget og ikke gir slip og at det gav en sur unge, så det var dejligt de kunne se ham glad og at de så senere måtte indrømme det nok var forkert sagt af dem!
Han er begyndt at græde meget ulykkeligt, når jeg lægger ham i seng om aftenen, han er forkølet, jeg har hævet hans seng, men kan det være ørene...? Der er ikke noget om dagen! Jeg er også bange for at det kan være en reaktion på at han på motorvejen faktisk græd sig selv i søvn i stolen, da jeg absolut intet kunne gøre for at trøste ham, sad endda ind over ham og kyssede og sang:((
Nå, men det var lidt herfra. Hav en dejlig uge:o)
Kram fra Oliver´s mor.