Brev:
Gåtræning
30. december 2003
Alder:
14 mdr.
Gåtræning
Hej
Jeg har en dreng på snart 14 mdr. Min bekymring er, at han slet ikke viser interesse for at gå. Han kan ikke rejse sig op af ting, kommer kun op på knæene. Når man holder ham under armene, for at øve skridt er det kun ganske få skridt det bliver til og meget usikkert. Han har først lært at kravle 14 dage før hans 1 års fødselsdag og det er dejligt.
Er der noget vi kan gøre, for at hjælpe ham på vej, eller er vi bare lidt for hysteriske. Vi "trøster" os med at børn er jo ikke ens, og han er bare lidt sen i sin motoriske udvikling.
Knus fra en lille smule bekymret mor