Brev:
Tandpasta og tandbørste
27. februar 2007
Alder:
7 mdr.
Tandpasta og tandbørste
Hej Helen
Er der en speciel tandpasta, man skal bruge, når barnet får sin første tand? Altså er der nogle, der er bedre end andre?
Hvad skal man kigge efter, når man køber den første tandbørste?
Med venlig hilsen
Linda