Brev:
Vågen om natten - 2 mdr.
2. januar 2004
Alder:
2 mdr.
Vågen om natten - 2 mdr.
Rasmus på 8 uger sover ikke meget om natten - hvad kan vi gøre?
Han sover gerne et stræk på 3 timer om formiddagen og 3-4 timer om eftermiddagen. Om aftenen falder han for det meste i søvn mellem 22.00 og 23.30. Han vågner stort set altid igen om kl. 1 eller 1.30 om natten - og derefter vågner han ca. hver time hele natten igennem. Jeg ammer og vi har prøvet at give en flaske at sove på, fordi vi troede han var sulten. Men det sover han ikke bedre af. Hvordan kan vi ændre hans sovevaner?
Er han for lille til at lægge til at sove selv - og gå fra ham selvom han græder?
Hilsen
Susan