Brev:
Vedr. søn på 6 1/2 mdr
28. februar 2007
Alder:
6 mdr.
Vedr. søn på 6 1/2 mdr
Hej Helen
Jeg har tidligere skrevet til dig, da vi havde problemer med, at vores søn vågnede rigtigt mange gange om natten. Nu går det meget bedre. Jeg synes, at vi har en god rytme og vores søn er meget glad og tilpas.
Han er nu næsten 6 ½ mdr. 74 cm og 9,5 kg.
Vores nuværende plan se således ud:
06.00 Bryst falder i søvn igen i vores seng
07.00 Vågner
08.30 Havregrød m/revet æble eller pære + vand i kop
09.00 Puttes til formiddagslur
10.30 Vågner
12.30 Kartoffelmos med broccoli + gulerod + vand i kop. Derefter bryst
13.00 Puttes til middagslur
15.00 Vågner
15.50 Frugtmos. Derefter bryst
19.00 Kartoffelmos med broccoli + gulerod + vand i kop.
19.45 Bryst
20.00 Puttes i egen seng. Falder hurtig i søvn
03.00 Bryst i vores seng. Puttes derefter i egen seng. Sover hurtigt.
Jeg har følgende spørgsmål til dig:
- Er det ved tiden at begynde at give ham kød?
- Skal han have jerndråber?
- Tror du, at han får mælk nok?
- Kan jeg stoppe med natamningen (kl 03.00) og ex. tilbyde ham vand i stedet?
Jeg vil gerne stoppe med at amme. Problemet er, at han ikke vil tage flaske. Har du et råd?
Vi har prøvet med flere forskellige flasker, forskellige slags MME og at det er min mand eller søster, der giver ham det.
Men det er som om, at han ikke kan finde ud af det. Ligger bare og bider i sutten.
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen Katja