Brev:
Mad, sen amning, babyvægt og percentiler
1. marts 2007
Alder:
6 mdr.
Mad, sen amning, babyvægt og percentiler
Kære Helen
Tak for de gode råd. Jeg vil gerne spørge om noget igen.
Når du siger at jeg skal amme inden jeg selv går i seng(omkring 23) betyder det så at jeg skal vække min datter (fordi hun sover på dette tidspunkt).
Hvor store portioner grød og mos skal hun ca.spise (i dl el. gr) Nogle gange tror jeg at hun spiser for meget.
Ved du om man kan leje en babyvægt?
Og sidst noget om vækstkurver. Hvad betyder percentilen?