Brev:
Klør sig på maven og ballerne
1. marts 2007
Alder:
14 mdr.
Klør sig på maven og ballerne
Hej Helen
Mange tak for svarene angående sutteflasken. Sjovt nok så er det jo sådan, at problemerne tit løser sig selv, når først man begynder at spørge om hjælp til dem. Det er i hvert fald gået sådan, at Nicklas ikke vågner hver nat længere og vil have flasken. Det sker kun et par gange om ugen, hvor han vågner og er ulykkelig - måske pga. en grim drøm eller noget. Så jeg tror, vi er på rette kurs igen :)
Nu har jeg så et andet spørgsmål. Hver gang Nicklas får sin ble af eller får den skiftet, klør han sig temmelig meget på maven (ind imellem kradser han så meget, at der kommer rifter). Han har haft udbrud af børneeksem to gange, siden han var fem måneder, så han har selvfølgelig en tendens til at klø sig, men det er bare meget tydeligt, at det netop er ved bleområdet, han klør.
Hvad tror du, det kan skyldes, at han klør sig sådan? Han bruger Libero bleer, og dem har jeg valgt at købe, netop fordi de ikke bruger lotion eller andet, der kan genere huden.
Håber du har et bud på hvad det kan være!
Mange hilsner fra Iben