Brev:
Underlige brystvorter
1. januar 2004
Alder:
11 mdr.
Underlige brystvorter
Hej
Min datter på 11 mdr. har nogle "underlige" brystvorter. De er ikke brune, men hvide(hudfarvede) og der er nærmest en lille revne ned i stedet for en vorte. Er det helt normalt eller er det hvad man kalder indadvendte brystvorter?
Er det noget man vil kunne gøre noget ved? Vil det være til gene for hende, når hun bliver ældre.
Venlig hilsen
Maria